Мога ли да променя месечния план, който използвам? Как мога да сменя плана си?

Има разлика дали плащате сами абонамента си на стандартни цени или използвате корпоративни условия като служител или допълнителен абонамент Семейство и Приятели. В случай, че ползваш корпоративни условия няма как да преминеш към различен план. Ако си избрал погрешен план се свържи с нас, за да можем да ти помогнем.

В случай, че сам заплащаш плана си можеш да преминеш към по-висок план по всяко време, независимо, че месечният ти абонамент не е изтекъл. В момента, в който преминеш към по-висок план ще стартираш нов едномесечен срок на абонамента си при условията на новия план. Цената, която платиш за по-високия план ще бъде калкулирана с отстъпка за неизползваната част от стария ти абонамнет.

Ако искаш да преминеш към по-нисък план, можеш да го смениш по всяко време, но ще трябва да изчакаш да изтече едномесечния срок и тогава да се възползваш от условията на новия си план.

Можеш да промениш плана си като отидеш в „Промяна на план“ в „Абонаменти“ в „Моят Профил“.